Monday, October 30, 2006

hobby: jeugdbeweging

Ik ben zelf leiding bij KLJ-Hagelstein en hiervoor moet je soms wel wat opzoekingswerk doen qua wetgeving en andere dingen. Hiervoor zijn verschillende nuttige sites en artikels terug te vinden.
  • wiki: Via wikipedia en volgend trefwoord :jeugdbeweging, heb ik volgende wikipagina gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeugdbeweging. Deze wiki geeft een kleine lijst van de meest courante jeugdbewegingen.
  • weblog: via google en volgende trefwoorden heb ik deze blog gevonden: http://sken.be/blog/tag/jeugdbeweging/. Er staan een paar interessante meningen op.
  • sites: (van deze wist ik het bestaan al af omdat ik ze regelmatig bezoek)
  • www.klj.be Hier staat alle algemene informatie ivm met KLJ en zijn werking. Hierin vindt je ook veel informatie over wetten en over de beste werking met de jeugd.
  • www.kljantwerpen.be Wil je weten wat reilt en zeilt ivm met KLJ in de porvincie, dan neem je hier best een kijkje op.
  • www.hagelstein.be Dit is de site van de afdeling waar ik zelf toe behoor. Zeer interessant om eens een kijkje te komen nemen bij een dynamische jeugdbeweging
  • www.jeugdwerknet.be Alle nuttige informatie ivm met jeugdbewegingen vind je hier.

No comments: